PRIZNANJA GRADU KASTVU U AKCIJI „KORAK OD MORA, DVA OD GORJA“

U ponedjeljak, 1. ožujka 2010. godine u Grand hotelu Adriatic u Opatiji je održana svečana završnica turističkih akcija Primorskog radija - „Primorsko-goranska razglednica“ i „Korak od mora, dva od gora“. Tom su prilikom podijeljena priznanja najuspješnijim mjestima i turističkim subjektima u ukupnom poretku i pojedinačnim kategorijama za 2009. godinu.

U akciji „Primorsko-goranska razglednica“, u kojoj su se ocjenjivala i predstavljala mjesta na Kvarneru koja ostvaruju manje od 170 tisuća noćenja te gradovi i općine Gorskog kotara, prvo mjesto su osvojili Unije i grad Vrbovsko. U konkurenciji deset mjesta koja se nalaze između mora i gorja titulu najboljeg u akciji „Korak od mora, dva od gora“ ponio je grad Kastav.

Posebna nagrada Turističke zajednice Primorsko-goranske županije za veliki potencijal prirodnih atrakcija, kulturne baštine i lovnog turizma, raznovrsne ponude proizvoda od šumskog voća i bilja te za srdačnost domaćina pripala je Brod Moravicama.


Dodijeljene su nagrade i „naj djelatnicima“ u turizmu. To su Iva Božić, stručni suradnik u TZ Lokve, Mark Kovačić,  predsjednik Dobrovoljnog vatrogasnog društva „Ivan Zoretić-Španac“ iz Jelenja i Zdenko Kuzel, konobar Restorana „Domino“ u Dramlju.


Svih 30 mjesta koja su sudjelovala u akcijama su ocjenjivana od strane predstavnika Primorskog radija, Novog lista, časopisa Turizam info i direktora turističkih zajednica Primorsko-goranske županije.


Za ukupni poredak davale su se ocjene za: pristup mjestu (prilaz i prometna povezanost), signalizaciju (prometna, turistička i ostala), opremljenost mjesta (bankomati, trgovine, ug. objekti…), uređenost javnih objekata (banka, pošta, autobusna postaja…), hortikulturno uređenje i čistoća mjesta, uređenost ugostiteljskih objekata— terase, turističko-informativni centar, i opći dojam i gostoljubivost.


Osim ocjena za ukupni poredak, podijeljene su nagrade i u pojedinačnim kategorijama: plaža (uređenost i opremljenost), apartman / kuća za odmor, ugostiteljski objekt (uređenost, ponuda), autohtona proizvodnja hrane i pića, suvenir (originalnost — autohtonost), kulturno-zabavna događanja, sport i rekreacija, turistička atrakcija (vidikovac, šetnica, kulturna baština…) i promo materijali i prisutnost na webu. Sva su mjesta predstavljena u 15 dvosatnih emisija na Primorskom radiju svakog petka u 13 sati tijekom ljeta i jeseni prošle godine kao i web stranicama Primorskog radija.


Naime, Primorski radio već 12 godina u suradnji s Turističkom zajednicom Primorsko-goranske županije predstavlja, ocjenjuje i nagrađuje turističke subjekte u Primorsko-goranskoj županiji u okviru turističkih akcija okupljenih pod imenom "Primorska trilogija". Jedinstvena je to turistička akcija u Hrvatskoj i Primorsko-goranskoj županiji koja je već dvaput (2004. i 2009.) osvojila nagradu za najbolji event među više od 160 radijskih postaja u Hrvatskoj te je nekoliko puta prepoznata i od strane Agencije za elektroničke medije.



Grad Kastav nagrađen je u sljedećim kategorijama:

 

GRAND PRIX,
Ponuda kulturno-zabavnih događanja
Ponuda promo materijala i prisutnost na webu
KORAK OD MORA, DVA OD GORA
Kastav

 

Izvor:

http://www.r1.hr/unije_kastav_i_vrbovsko_laureati_turistickih_akcija_primorskog_radija/34056_3